2010-05-26

CRM gali padidinti visos įmonės valdymo efektyvumą

Tieto Lietuva“ Telekomunikacijų ir media padalinio vadovas Mindaugas Butkus anoniminiame straipsnyje "Kelias į įmonės brandą – per ryšių su klientais sutvarkymą" teigia, kad darbas užsienio rinkose verčia Lietuvos įmones pereiti prie moderniai valdomų CRM sistemų ir primena pasaulines CRM tendencijas (žr. "Apie CRM" straipsnelius

p. M. Butkus iškelia įdomią mintį, kad dabar CRM diegimas "...tampa postūmiu atidžiau pažvelgti į įmonės veiklą, ją tvarkyti kur kas protingiau, identifikuoti silpnąsias vietas ir rasti sprendimus“, t.y. CRM gali tapti rakteliu visos įmonės valdymo efektyvumui padidinti. Be to, jo manymu, didžiausiu CRM diegimo iššūkiu "tampa personalo prisitaikymas dirbti su naujais įrankiais".

Komentarų nėra: