2009-03-13

Klientas "išmetė" SAP CRM sistemą

SAP ERP klientas pradėjo dirbti su "NetSuite" "SaaS" CRM sistema, nepaisydamas įsigytų SAP CRM licencijų

Nors analitikų teigimu nėra įprasta, kad klientai pabėgtų nuo tokių didelių ERP tiekėjų, kaip SAP ar "Oracle", SearchSAP.com aprašo būtent tokį atvejį. 150 darbuotojų turinti "Fusion UV", pramoninės įrangos gamykla, išleidusi milijonus SAP ERP sistemai diegti, išsprendė savo verslo poreikius išsinuomodma "NetSuite" CRM sistemą.

Susan Mitchell, rinkodaros vadovė, linksniuoja privalumus:
  1. "NetSuite" labai patogi vartotojui, todėl pardavėjai pradeda dirbti labai greitai.
  2. Lengva pasidaryti paketimus. Lengva įtraukti naują laukelį ar netgi pakeisti verslo procesus neamdant konsultanto, kuris visa tai perprogramuotų.
  3. Galima vesti savo rinkodaros kampanijas. Rinkodaros vadovas gali pasidaryti daugybę pakeitimų ir netgi lanksčiai perkonfigūruoti CRM sistemą.
  4. Sekančių versijų tobulinimo sistema, kai vartotojai per internetą padeda išrinkti, ką reikėtų tobulinti pirmoje eilėje.
  5. CRM sistemą įsidiegė žymiai greičiau ir gerokai pigiau, nei būtų SAP CRM atveju, nepaisant jau įsygytų SAP CRM licencijų.
Mitchell nepamiršta ir pastebėtų trūkumų:
  1. Duomenų migravimą darė partneris, kuris dirbo nekokybiškai.
  2. Nėra integravimo tarp "NetSuite" CRM ir SAP ERP sistemų. Todėl CRM sistemą naudoja tik iki pasiūlymo fazės, o patį pasiūlymą išsiunčia iš SAP.
  3. Turėjo bėdų su klientų aptarnavimu: tekdavo palaukti ir ilgai aiškinti, kol tie supras problemą. Bet, prisijungusi prie vartotojų grupės, Mitchell rado parankesnę pagalbą.
Galų gale "Fusion UV" yra patenkinta pasirinkusi "NetSuite" CRM sistemą.

Komentarų nėra: