2009-02-05

EBSsuite CRM apžiūra

Pagal rekomendaciją susiradau ir apžiūriu mažų įmonių CRM specialistą - "EBSsuite".
Kompanija turi 2 biurus: JAV ir Kinijoje. Savotiškai globalus veikėjas.
Teikia 3 būdus su jų CRM susipažinti: filmukus, "kolektyvinį" pabandymą per internetą ir 30 dienų realų bandymą užsiregistravus.

"EBSsuite CRM" patogiai suskaidytas į pagrindinius modulius: 
  1. Pardavimų automatizavimo
  2. Rinkodaros automatizavimo 
  3. Klientu aptarnavimo
  4. Projektų valdymo (orientuotas į IT)
  5. Laiko, sąskaitų išrašymo ir mokėjimų
Mokėti (už nuomą) galima tik už tuos modulius, kurie reikalingi. Už galimybes dirbti per internetą ir atsijungus, per delninuką, sinchronizavimą su "MS Outlook" primokėti nereikia. Įspūdingai surinkti valdymo skydeliai su grafikais. Daug galimybių lengvai pasikeisti ar susikurti ataskaitas, peržiūros imtis. Paprasta susikurti papildomus laukus.  Gudriai sugalvota "galimybių", "kontaktų" klasifikacija. Verta pasimokyti.

Keli pastebėti trūkumai:
  1. (tradiciškas IT sistemoms) - prastas kortelių dizainas, gadinantis ergonomiškumą, stabdantis darbo spartą. 
  2. Taip pat keista dirbti be mygtuko "atgal". Gal įpratus nereiks? 
  3. Kai kur reikia html žinių, kai kurios svarbios funkcijos padarytos tarytum labai išprususiam IT vartotojui
  4. Neradau akivaizdaus importo/eksporto.
  5. Sudėtingesnės automatizavimo funkcijos formaliai yra, bet labai nepatogios, neintuityvios. Vartotojui reikia dirbti ypač atidžiai.
Pirminė išvada: įrankis turi keletą gerai "nugludintų" idėjų, vertų pasimokyti. Labai priimtina kaina. Verta išbandyti mažos įmonės veikloje. Geriau neliesti, jei neturite įgudusio pagalbininko. Nebent ketinate naudotis tiesiogine pagalba iš JAV.

Komentarų nėra: