2009-01-31

Populiariausi CRM ekspertų patarimai 2008-aisiais metais

"SearchCRM" ekspertų atsakymai vertinami kiekvieną mėnesį. Čia pateiktas populiariausių atsakytų klausimų sąrašas.
  1. Kaip motyvuoti skambučių centro agentus papildomiems pardavimams (upsell)?
  2. Paisruošimas apklausai dėl priėmimo į skambučių centro agento darbą: kokie įgūdžiai reikalingi?
  3. CRM produkto pasirinkimas: ar verslo sritys ir verslo tipai turi įtakos?
  4. Kaip "Microsoft CRM 4.0" integruojamas su "Microsoft Office"?
  5. Kokie yra pagrindiniai klientų poreikiai?
  6. Elgimosi linija tvarkant ir išsiaiškinant klientų skundus.  
  7. Nepavykęs CRM: šešios pagrindinės priežastys, dėl kurių žlunga CRM projektai.
  8. Vidutinio kalibro CRM: "Siebel CRM Professional" ar "SAP Business One"?
  9. Skambučių centro streso valdymas: trys streso valdymo mokymų kursai.
  10. Kaip išlaikyti klientus lojaliais smunkančios ekenomikos metu?
Atsakymai (angl. k.) yra čia..., tik nereikia pamiršti, kad ne viskas, kas tinka privačios bendrovės "SearchCRM" klientams, tinka ir mums.

Komentarų nėra: