2009-01-14

Ar CRM 2.0 pribaigs tranzakcijomis paramstytą modelį?

Guido Oswald straipsnyje CRM 2.0 - The end of the Transaction-Model? teigia: "Kol "tradiciniai" CRM deda dideles viltis į fiksuotus procesus ir tranzakcijas, CRM 2.0 perkelia diskusijas vienu lygmeniu aukščiau ir kuria iš santykių su klientais daugiau strategiją, nei IT (arba verslo~) procesus." ir čia pat užduoda klausimą: "Tik, kas bus su tranzakcijomis? Kas atsitiks tam būdui, kuriuo pinigai teka iš vartotojų gamintojams?"

Dar viena citata: "CRM 2.0 yra strategija, taigi, kompanijos vizijos dalimi, o ne vykdymu. Daug korporacijų mūsų laikais vis dar stengiasi iš visų jėgų automatizuoti savo verslo procesus ir aš bijau, kad CRM 2.0 (būdama strategija) negali ypatingai pagelbėti šiuo klausimu.

Visas straipsnis (anglų k.) čia ...

Komentarų nėra: