2009-01-26

Geriausi CRM produktai 2008

SearchCRM.com paskelbė 2008-ųjų metų geriausius CRM produktus. Kaip pridera CRM sistemoms, produktai buvo išskirstyti į šešias kategorijas, atskirai didelėms, mažoms įmonėms, pardavimams, rinkodarai, universaliems bei specializuotiems skambučių centrams.

Geriausi CRM produktai buvo renkami  pagal šiuos kriterijus:
  • inovatyvumą
  • darbo našumą  
  • paprastumą integruoti
  • vartojimo ir valdymo paprastumą
  • funkcionalumą
  • vertę
Nugalėtojų sąrašas 2008 atrodo taip:
  • Geriausias CRM produktas didelėms įmonėms - "Salesforce CRM".
  • Geriausias CRM produktas smulkioms ir vidutinėms įmonėms - "Sage SalesLogix v7.5".
  • Geriausias CRM produktas universaliems skambučių centrams - "Five9 Virtual Call Center Suite".
  • Geriausias CRM produktas specializuotiems skambučių centrams - "Verint Witness Actionable Solutions Impact 360 v 7.8".
  • Geriausias CRM produktas pardavimams - "Callidus TrueComp 5.2".
  • Geriausias CRM produktas rinkodarai - "Aprimo Enterprise v8".

Komentarų nėra: