2011-09-07

Gartner teigia, kad išlaidos Socialinių tinklų palaikymo specifikai viršys 1mlr. USD iki 2013 m.

"Gartner Customer Relationship Management Summit 2011", kuris vyko kovo 14-15 d.d. Londone ir "Gartner Customer 360 Summit 2011", kuris vyko kovo 30 - balandžio 1 Los Andžele, Gartner pranašauja trijų metų sukrėtimą CRM srityje: socialinis CRM toliau eksponentiškai augs, SaaS taps nusistovėjusia praktika, salesforce.com perskirstys tvarką rinkoje, o konsultantai ir sistemų integratoriai ims pardavinėti savo programinę įrangą.

Gartner pranašystės išsamiau.
  1. Iki 2013 m. išlaidos Socialinių tinklų palaikymo specifikai viršys 1mlr. USD. 2012 m. CRM programinei įrangai bus išleista daugiau, kaip 12 mlr. USD, taigi išlaidos socialiniams CRM sudarys apie 8% (2010 m. sudarė 4%).
  2. Iki 2015 m. viena trečioji išlaidų naujai CRM PĮ įsigyti bus skirta SaaS. 2009-aisiais, 24% CRM PĮ rinkos buvo pateikta SaaS modeliu, 2010-aisiais šis skaičius viršijo 26%, paasugęs nuo praktiškai "0" 1999-aisiais. Gartner prognozuoja, kad iki 2015 m. 32% CRM PĮ rinkos bus pateikta SaaS modeliu. 
  3. Iki 2015 m. įšorinių CRM paslaugų pirmosios eilės tiekėjai investuos į savos gamybos CRM PĮ. 

Komentarų nėra: