2011-09-28

5 "Volvo" rinkodaros vadovo patarimai norintiems diegti CRM

"Galvokite plačiai, bet diekite etapais" John Johnston, Volvo Construction Equipment eVerslo rinkodaros vadovas (eBusiness Marketing Manager) dalinasi svarbiausiomis CRM diegimo pamokomis.



  1. Kai kuriate integruotą CRM strategiją visai savo organizacijai, galvokite apie tai, ką jau turite savo duomenų bazėje ir ką papildomo reikia sukurti. ... Tikslas yra naudoti CRM kaip papildomų duomenų šaltinį, o ne kaip esamo pakaitalą.
  2. Kitas žingsnis yra nustatyti jūsų svarbiausius tikslus ir pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) bei sinchronizuoti juos su savo CRM sistema, kad jūsų santykių su klientais kampanijos būtų išmatuojamos.
  3. Kai jau įsivaizduojate bendrą vaizdą, išbandyti jį su nedidele grupe žmonių, o tada paleiskite etapais kitiems.
  4. Supraskite, kad kai jūs diegiate savo CRM, ne viskas einasi taip, kaip norėjote iš pat pradžių.
  5. Jei susidomėjote CRM sprendimu, surinkite komandą, kuri apibrėžtų jūsų trumpalaikius ir ilgalaikius sprendimus. Išsiaiškinkite, ką galite ir ko negalite padaryti. Užduokite daug klausimų iš anksto, nes juos bus daug lengviau išspręsti, negu pradėjus įgyvendinti.

Komentarų nėra: