2010-04-28

Salesforce įsisuko į debesis

Prieš kelias dienas Salesforce.com įsigijo Jigsaw už neįtikėtiną 142.000.000 USD sumą. Sandoris apjungė du skirtingus "debesinius" (cloud) lyderius, VMware - virtualizavimo ir Salesforce.com - SaaS srityse, tiesiogiai nusitaikant į korporacijų Java programuotojus.

Tikėtina kad:
  1. Atsivers kelias į "debesis" milijonams Java  programuotojų;
  2. Paspartės kopororacinės PĮ migravimas į "debesis".
Paul Greenberg mano, kad šiuo žingsniu Salesforce.com siekia įsigalėti "debesų" paslaugų srityje. Jis teigia, kad tai panašu į Salesforce.com pastangas įgyvendinti savo 2003 m. pažadus- tapti “Business Web” (verslo internetas), t.y.  - vieta, kur įmonės patenkintų visus savo verslo poreikius. Ir tai kur kas rimčiau, nei skambūs pranešimai apie Sales Cloud 2, Service Cloud 2, Custom Cloud 2 bei Chatter, kurių nė vienas iš esmės nebuvo "debesinis".


SugarCRM ekspertai teigia, kad Salesforce.com, pasinaudodama nuosava Force.com platforma, apiplėšinėjo partnerius, pasiimdami iki 45% jų apyvartos. Gaudama milijardą iš "užrakintų" duomenų, nebus linkusi dalintis ir ateityje. Todėl nėra aišku, kaip sandoris paveiks laisvų programuotojų autorinius kūrinius.

Taigi, šiuo metu IS verslo bendruomenę labiausiai jaudina klausimas apie tai, kaip Salesforce.com padalins savo įtaką ir pajamų srautus tarp egzistuojančios ribotos Force.com platformos ir atviros, sukurtos  Spring Framework pagrindu, įmonių  programinės įrangos "debesinės" vystymo platformos - VMForce, skirtos 6 milijonams viso pasaulio Java programuotojų.

Komentarų nėra: