2010-04-07

Kuo skiriasi B2B nuo B2C CRM? (2/2)

Tęsinys. (Pirmą dalį galima pasiskaityti čia).

Sparta yra svarbi

Renkantis B2C sistemą, visų pirma svarbi sistemos sparta. MIT tyrimas parodė, kad pasiteiravimai, į kuriuos buvo atsiliepta per 5 min., 22 kartus dažniau pereidavo į kitą fazę, negu tie į kuriuos buvo sureaguojama per 30 min. Renkantis B2C įrankius, reikia ieškoti tokių, kurie turi:
  1. Realiu laiku veikiančias sąsajas su pasiteiravimų rinkimo šaltiniais.
  2. Automatinį pasiteiravimų paskirstymą pagal taisykles.
  3. Pasiteiravimų valdymą ir "piltuvo" ataskaitas.
  4. Pranešimus el.paštu ir tiesiai į ekraną
  5. Esminių našumo rodiklių sekimo posistemius.
Konvertavimo procesas

Ilgalaikė nuolatinių tolesnių veiksmų seka gali turėti didžiulį poveikį bendram konvertavimo santykiui. B2C bendrovės turėtų ieškoti sprendimų, kurie siūlo šias pardavimų proceso optimizavimo galimybes:
  1. lengvai konfigūruojama pardavimų eiga (workflow)
  2. modifikuojamas paklausimų anketas ir skambučių dislokaciją
  3. automatinį paklausimų skatinimą
  4. įvykių sekimo priemones
  5. automatinį ataskaitų išsiuntinėjimą
Atkaklumo įrankiai

Kartotiniai skambučiai klientams didina tikimybę, kad potencialūs klientai bus pasiekti, o optimalu skambinti iki šešių kartų. Sėkmingiausios B2C organizacijos turi įrankius su šiomis funkcijomis:
  1. potencialių pasiteiravimų vertinimas
  2. automatiškai paskirstomi skambučių prioritetai
  3. sekančio veiksmo priminimai
  4. potencialių pasiteiravimų apdorojimas ir nukreipimas
Straipsnio pabaiga.
Daugiau apie skambinimą galima pasiskaityti straipsnelyje "Trys pardavimo telefonu lygmenys".

Komentarų nėra: