2009-05-03

Šeši būdai, kaip su CRM pagerinti pardavimus nuosmukio metu

"Pardavimų ciklas ilgėja ir vis sunkiau prasilaužti. Taigi mes naudojame CRM, kad jis padėtų mums išlaikyti dėmesį ties užduotimi ir būti tikrais, kad verslo vystytojai nepražiopso interesantų.", sakė Patrik Cahill, Wellesley Hills Group vyresnysis bendradarbis. Anot Cahill ir kitų ekspertų, CRM ir susijusios pardavimo pajėgų automatizavimo (SFA) sistemos gali būti labai naudingos padedant pardavimų vadybininkams nenukrypti nuo kurso.
  1. Glaudžiai bendradarbiauti su rinkodara
  2. Pakelti ir apdoroti senus interesantų įrašus
  3. Išbandyti pardavimuose socialinių tinklų priemones
  4. Prijunkite mobilias priemones prie pardavimo duomenų
  5. Optimizuokite pardavimo teritorijų užduotis
  6. Analizuokite ir automatizuokite

Visas straipsnis čia (angl. k.)

Komentarų nėra: