2009-04-27

Didžiausios 2008-ųjų CRM srities negandos

“Success is a lousy teacher. It seduces smart people into thinking they can't lose.”
Bill Gates
Kaip sakė buvęs turtingiausias pasaulio žmogus - Bilas Geitsas, - "Sėkmė - labai prastas mokytojas. Ji sugundo protingus žmones laikyti save neklystančiais". Matyt, todėl MyCustomer.com skelbia didžiausių CRM negandų sąrašą. Net jeigu negalėsime pasimokyti iš svetimų klaidų, tai bent jau lietuvišką tuštybę patenkinsime. Juk ne mūsų kieme tos nelaimės vyko.

MyCustomer.com skaitytojai balsavo už (tiksliau prieš) šias nelaimes:
  1. Chaosas atidarant 5-ąjį Heathrow oro uosto terminalą. "Nesusišnekėjo" dvi įmonės: skrydžių operatorius British Airways ir terminalo operatoriaus BAA. Dėl netikusio planavimo ir sistemos bandymų 36'584 keleivių atsidūrė netikėtai ilgose eilėse, o 23'205 lagaminų teko perskirstyti rankiniu būdu, organizuojant perskirstymo darbus netgi už oro uosto ribų.
  2. Rekordinė nuobauda (400'000 GBP) skirta BBC už skambučių "padirbinėjimą". BBC rengiamos šou programos kvailino auditorijas "rinkimais", kai nugalėtojai jau buvo išrinkti iš anksto. Įdomu, ar šou žinovams mūsų parlamente užteks sumanumo ir sąžinės įvesti panašų reguliavimą ir baudas Lietuvoje?
  3. Tuščios kalbos apie piliečių santaupų grąžinimą iš bankrutavusių Islandijos bankų. (Šiam atvejui pristigo įrodymų apkaltinti CRM).
Panašu, kad tokie rinkimai padeda ugdyti demokratiją ir viešumą. Gal vertėtų ir mums dažniau rengti tiek laimėjimų, tiek negandų rinkimus?

Komentarų nėra: