2009-05-08

Pagal "Nielsen" apklausą sociuminiai tinklai nurungia el.paštą

"Nielsen" savo ataskaitoje teigia, kad sociuminiai tinklai ir tinklaraščiai dabar populiaresni už elektroninį paštą ir tokių tinklų, kaip Facebook, naudojimas auga žymiai sparčiau, nei kitų interneto vartojimo kategorijų. "Nielsen" pažymi, kad sociuminio bendravimo bublika tampa vis įvairesne ir vis dažniau naudoja mobilias priemones.

Įdomesni straipsnio faktai ir teiginiai:
  1. Sociuminių tinklų vartojimas auga tris kartus sparčiau už bendrąjį interno plitimą ir du kartus greičiau už populiariausių inteneto kategorijų, kaip paieškos, portalai ir programinė įranga.
  2. Viena iš 11-os naršymo minučių prisirtina sociuminiams tinklams, tinklaraščiams ir kitiems bendruomenių tipams.
  3. Sociumines svetaines lanko >67 procentų pasaulio gyventojų.
  4. Prie "Facebook", kurį kas mėnesį aplanko 3 iš 10-ies naršytojų, pernai prisijungė 13,5 milijonų lankytojų iš 50- 64 metų amžiaus grupės, t.y. dvigubai daugiau nei 18-mečių.
  5. 19% visų JAV mobilios įrangos vartotojų naudoja ją bendravimo sociumuose tikslais, +156% nei prieš metus.
Išvados:
  1. Programuotojams ir reklamuotojams atsiranda galimybė naujai panaudoti telekomunikacijas: žmonės žiūri TV programas ir "plepa" internetu su bendrminčiais.
  2. Kyla iššūkis panaudoti reklamą tokiu būdu, kad nesuerzintų bendrijų narių. Jau 38% (nuo 29% pernai) Australijos naršytojų reklamą sociuminiuose tinkluose vertina kaip įsibrovimą.

Komentarų nėra: