2008-12-30

"DMC Software Solutions" padeda krautis turtus su CRM

"Kol kiti mažieji verslai mojuoja raudona “S.O.S” vėliavėle, "DMC Software Solutions" padidino savo apyvartą 18%, padėdama kitoms kompanijoms "išspausti" daugiau iš turimos klientų bazės efektyviai panaudojant CRM", - rašo Michelle Robart, TMCnet redaktorė straipsnyje "DMC Software Solutions Spreads the Wealth with CRM".

Milijonines apyvartas darančiai "DMC Software Solutions" kompanijai yra vos 7 metai, o joje dirba tik 50 darbuotojų. Pagrindinės straipsnio mintys:

  1. Finansų krizė reikalauja pakeisti organizacijos pastangų kryptį nuo naujų verslų paieškos prie esamų išlaikymo.
  2. Norint efektyviau susigrąžinti klientus, reikia peržiūrėti klientų aptarnavimą.
  3. Pirminė CRM sistemos idėja buvo pagerinti klientų aptarnavimą, garantuojant reguliarius kontaktus, bei padėti pardavėjams efektyviau organizuoti jų kasdienes darbo užduotis. Nors principas išliko, CRM sistemos rolė pastebimai pakito, transfomuodama kliento aptarnavimo koncepciją.
  4. Modernios CRM sistemos turi plačias galimybes pagerinti produktyvumui, verslo komunikacijai ir efektyvumui. Kita vertus, dėl sudėtingesnių sistemų reikia daugiau investuoti į darbuotojų mokymus.
  5. Priimant teisingus sprendimus ir padedant kitiems galima augti net krizės metu.

"DMC Software Solutions" specializuojasi diegiant ACT!, SalesLogix CRM, Sage CRM ir Microsoft Dynamics CRM sistemas.

visas straipsnis čia (angl. k.)...

2008-12-27

(Angl.) EXPERT ADVICE: Ask for Too Much Information, Watch Customers Flee

Having a privacy policy is just one small step in an overall privacy program online retailers should follow, writes Fran Maier, CEO of TRUSTe. She offers other suggestions that can help e-tailers build customer relationships that keep people coming back.

The game has changed for retail. In an era of increasingly competitive online business, failing corporate giants and consumer fear over the state of the economy, it's clear that small online retailers will face an uphill battle over the next several months. The good news is, e-commerce may be the one bright light in an increasingly dismal world of retail, and there are simple steps retailers can take to improve their profits online.

According to a recent survey from JupiterResearch, sharing personal information is the No. 1 reason consumers do not complete their online purchases. Consumers are increasingly protective of their privacy, and subsequently, they are concerned about how companies handle their personal information. 

full article is here...



2008-12-26

SalesOutlook CRM

Dar vasarą peržiūrėjau Prophet CRM. Turiu pripažinti, kad šis priedėlis man yra palikęs patį  didžiausią įspūdį iš visų šiais metais peržiūrėtų CRM sistemų, tiek savo patogumu, tiek aktualumu, tiek informacijos pateikimu.

Šį kartą sudomino analogiškas SalesOutlook CRM. Konkurencija visada buvo geras ženklas vartotojui. Reikia žvilgtelėti, ką siūlo?

Veikia tik su MS Outlook. Siūlomos 3 priedėlio versijos (versijų palyginimas įdėtas čia):
  • SalesOutlook CRM, 495 USD įvardintam vartotojui
  • SalesOutlook SBE (Small Business Eddition), 199 USD įvardintam vartotojui
  • SalesOutlook Web 99 USD įvardintam vartotojui
Privalumai: labai aiški komunikavo su klientais struktūra, patogus valdymas, žinoma sąsaja (MS Otlook, Office). Ryšys su Excell, DB. Geri pamokų videofilmai. Papildomai galima užsisakyti gausybę paslaugų, versiją pabandymui.

Nepaisant puikaus išorinio įspūdžio galimi rizikos faktoriai: sunkumai plėtoti, neaišku kaip jungiamas su finansiniais duomenimis, kitomis sistemomis. Galimi tipiški "legendiniai" MS nestabilumai.

Išvada: dar vienas iš vertų dėmesio atsisiųsti ir išbandyti.

2008-12-24

Dar viena lietuviška CRM diegėjų svetainė

"Ekonominė krizė - laikas pradėti naudoti CRM sistemą !!!" Šaukia nauja (tik ką užtikau) lietuviška CRM diegėjų svetainė crm.projektas.lt.

Užsiima tik senomis, didelėmis, brangiomis, ne pačiomis patogiausiomis sistemomis stambiam verslui:
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Goldmine CRM
  • Siebel CRM
Panašu į puikų profesionalą, tik keista, kad konsultuoja anonimiškai, t.y. neprisistato. Bus įdomu pabendrauti, atsiradus didelės apimties projektui.

2008-12-23

Testuoju NetSuite CRM+

Visų pirma, NetSuite tik gamina produktą. Diegimu ir platinimais užsiima partneriai. Mūsų kraštas patikėtas iGate. Aptarnavimas - aukšto lygio. Gera reakcija, kalba rusiškai, informaciją pateikia geranoriškai ir kokybiškai.

NetSuite CRM+ sudaro 3 dalys: CRM, eCommerce ir ERP. Suskaidytas į daugiau atskirų modulių, tinka tiek prekybai, tiek paslaugoms, yra projektų valdymas. CRM tiekiamas per SaaS. Klientų koduoti duomenys laikomi atitinkamais saugumo įstatymais ir procedūromis apsaugotoje viešoje talpykloje JAV (duomenis turiu).

Pats CRM palieka malonų įspūdį. Kiekvienai profesijai suprojektuotas valdymo skydelis. Išsamus ir gana patogus meniu. Apima keliolika profesijų nuo įmonės vadovo iki sandėlio vadybininko. Estetiškas dizainas. Brangokas (kainas turiu). Panašu, kad be kvalifikuoto diegiko sunku būtų perprasti specifiką. Labai profesionalus produktas, tik sunku išbandyti našumą, darbo spartą, ergonomiškumą.

Viena vertus, šis CRM savyje turi neblogą organizacinę schemą, į kurią "įsiūta" gera verslo logika. Yra el.parduotuvės aptarnavimas, logistika į abi puses, atšakos partneriams, t.t. Kita vertus, šis CRM vargu ar tiktų mūsų mikroįmonėms dėl kelių priežasčių. Vidutinei ir didesnei įmonei, norinčiai moderniai valdyti logistiką ir partnerių portalų tinklą - verta pasidomėti išsamiau.

2008-12-08

NetSuite


NetSuite" - labai plačių galimybių CRM SaaS sistema, siekianti konkuruoti su SAP ir "Salesforce". Be CRM apima ERP ir eKomerciją. Diegimus mūsų platumose atlieka rusų kilmės tarptautinė korporacija "iGate".


 

2008-12-07

Bankrutuoja "Entelium"

Priežastis: "Entelium" - CRM gamintojo - vadovai melavo apie pardavimus.
Kol kas neaišku, ką darys "Intuit" (ERP specialistas) už 7,7 mln. USD ketinantis pirkti CRM gamintoją "Entelium". Išsamiau čia...

Sunkūs laikai populiarina "atvirą kodą"

"Atviras kodas" jau naudojamas 85% įmonių, o likusios ketina jį diegtis kitais metais, teigia Gartner.

Ir visai ne todėl, kad nemokamas. Pagrindinės priežastys: mažesni bendrieji kaštai (TCO - Total Cost of Ownership), mažiau problemų su kaštų didinimo draudimo faktoriais, bei paprastumas priimant naujas IT projektų ir programavimo iniciatyvas.
Kitos priežastys: apsauga nuo vienintelio tiekėjo ir greitesnis pateikimo rinkai laikas. Didžiausi trūkumai yra susiję su valdymo teisėmis, prieštaringa terminologija ir sąlygomis bei licencijavimo painiava.
IT vadovai naudoja atvirą kodą klientų aptarnavimo verslo procesų, integravimo įmonėje, finansų ir administravimo bei verslo analizės sritims. Be šių, dažnai naudoja pardavimų ir rinkodaros, klientų analizės, paslaugų už įmonės ribų, verslo valdymo sistemų (ERP) ir santykių su klientais valdymo (CRM) srityse. 

2008-12-04

Bandau "Zoho" CRM

Kadangi mano "Etelos" niekaip nesusitvarko su lietuviškomis raidėmis, šiandien nusprendžiau vėl išbandyti "Zoho".
  1. "Zoho" - jau ne tik CRM, o visa plejada programikių: http://www.zoho.com/
  2. Galima jungtis per Google paskyrą. Patogu.
  3. Trims vartotojams duoda CRM nemokamai. 10-čiai - duoda nemokamai "Zoho Business", "Projects" - tik 1-am projektui (!), ir t.t. ir pan.
  4. Registruoja labai tvarkingai.
Pereinu prie CRM.
  1. CRM galimybių daug, netgi truputį per daug, todėl reikia apsiprasti.
  2. Viršuje - dvigubas "meniu". Šiek tiek gasdina funkcijų gausa. Nors žada labai daug.
  3. Kairėje yra kalendorius, laikrodis ir spartaus sukūrimo sąrašėlis. Patogu.
  4. Gražiai tvarko paskyrą. Veikia tvarkingai.
  5. Kažkur "nujojo" planavimo (forecast) skaičiukus. Reikia pasigilinti į jo planavimo logiką.
Sprendimas:
  1. Norint ką nors suprasti, reikia pasigilinti į savokas. Naudotis "iš karto" - nepavyks.
  2. Pirmas įspūdis: atrodo panašiai, bet truputį tvarkingiau už "VTiger" ar "SugarCRM". Tas džiugina.