2008-12-23

Testuoju NetSuite CRM+

Visų pirma, NetSuite tik gamina produktą. Diegimu ir platinimais užsiima partneriai. Mūsų kraštas patikėtas iGate. Aptarnavimas - aukšto lygio. Gera reakcija, kalba rusiškai, informaciją pateikia geranoriškai ir kokybiškai.

NetSuite CRM+ sudaro 3 dalys: CRM, eCommerce ir ERP. Suskaidytas į daugiau atskirų modulių, tinka tiek prekybai, tiek paslaugoms, yra projektų valdymas. CRM tiekiamas per SaaS. Klientų koduoti duomenys laikomi atitinkamais saugumo įstatymais ir procedūromis apsaugotoje viešoje talpykloje JAV (duomenis turiu).

Pats CRM palieka malonų įspūdį. Kiekvienai profesijai suprojektuotas valdymo skydelis. Išsamus ir gana patogus meniu. Apima keliolika profesijų nuo įmonės vadovo iki sandėlio vadybininko. Estetiškas dizainas. Brangokas (kainas turiu). Panašu, kad be kvalifikuoto diegiko sunku būtų perprasti specifiką. Labai profesionalus produktas, tik sunku išbandyti našumą, darbo spartą, ergonomiškumą.

Viena vertus, šis CRM savyje turi neblogą organizacinę schemą, į kurią "įsiūta" gera verslo logika. Yra el.parduotuvės aptarnavimas, logistika į abi puses, atšakos partneriams, t.t. Kita vertus, šis CRM vargu ar tiktų mūsų mikroįmonėms dėl kelių priežasčių. Vidutinei ir didesnei įmonei, norinčiai moderniai valdyti logistiką ir partnerių portalų tinklą - verta pasidomėti išsamiau.

Komentarų nėra: