2011-03-30

Kaip išsirinkti gerą CRM tiekėją?

Kai CRM ir BPM sprendimų diegimo nesėkmių procentas varijuoja nuo 25% iki 80%, CRM ekspertas Simon Gantley dalinasi patirtimi, kaip reikia protngai rinktis CRM (Helpdesk, BPM) tiekėją. Jo manymu procesą reikia skaidyti į šias dalis:

Žingsnis 0: Susirašyti verslo tikslus ir apsibrėžti CRM atsipirkimo kriterijus
Žingsnis 1: Išplatinti prašymus pateikti pasiūlymus
Žingsnis 2: Kreiptis dėl demonstravimo
Žingsnis 3: Susirinkti nuorodas ir rekomendacijas
Žingsnis 4: Derėtis dėl kainos

Čia pat autorius paaiškina keturis pagrindinius CRM tiekėjų gudravimo dėl kainos būdus ir pateikia jo nuomone geriausių CRM gamintojų sąrašą.

Simon Gantley dirbo su didžiausiomis (Fortune 100) kompanijomis. Ar jo pasiūlytas algoritmas tinka mažoms ir visutinėms įmonėms?

Komentarų nėra: