2011-03-16

CRM sistemos atsigręžia į vartotoją. Pagaliau!

Intuityvusis "CRM" stilius, kurį "pagavo" Twitter ir Facebook inžinieriai, įkvėpe ne tik Salesforce.com, kuris pirmasis pristatė ir pateikė rinkai socialinę verslo platformą Chatter, skirtą įmonėms. Prie kylančios vartotojų įpročių bangos bando jungtis ir SAP, pasiūlęs analogą - SAP Sales OnDemand. Atkreipkite dėmesį, koks dėmesys skirtas vartotojo patogumui, jo darbui palengvinti.



Pagaliau net labiausiai užkietėję verslo analitikai susiprato, kad realūs realių CRM vartotojų įpročiai yra daug svarbesni už bejausmes logines schemas.

3 komentarai:

Shkacas rašė...

Neseniai internete aptikau ir vieną neblogą lietuvišką CRM sistemą. SynergyCloud (arba SynergyCRM) vadinasi. DEMO prisijungimais jie dar kolkas taip plačiai nesimėto, bet susiskambinus su vadybininku (nepamenu vardo) gavau prisijungimą pasibandymui. Kas patiko, tai kad viskas irgi labai intuityviai įgyvendinta. O ir funkcijų kiekis, kaip tokiai naujai sistemai - džiuginantis:) Kol kas po SalesForce'o, šita man labiausiai patinka.

Remigijus Gineitis rašė...

Ačiū, Shkacai, už pranešimą. Reikės būtinai užsukti ir pabandyti. Gal galėtumėt parašyti daugiau įspūdžių apie tą sistemą? Skaitytojams turėtų būti įdomu. Atsiųskite man laiškelį. Būsiu labai dėkingas!

Remigijus Gineitis rašė...

Deja deja, jau beveik mėnuo prabėgo, o to stebuklingo CRM įmonėlė kaip neduoda pabandyti, taip neduoda. Visai nedžiugina..