2010-08-04

Kodėl CRM sistemos varo pardavimų žmones iš proto?

Ian Tomlin straipsnyje "Why CRM Systems Drive Sales People Crazy" ("Kodėl CRM sistemos varo pardavimų žmones iš proto") analizuoja ir aprašo svarbiausius praktinius CRM sistemų trūkumus pardavimo žmonių atžvilgiu, dėl kurių jos neatlieka savo pagrindinės - kliento analizės funkcijos. Autorius pateikia 14 įdomių įžvalgų.

Apibendrinus, pagal autoriaus asmeninę patirtį, pardavimų žmonių atžvilgiu CRM sistemos prastai veikia šiose srityse:
  • Laiko taupymas - nesutaupo daugiau, negu iššvaisto
  • Nepateikia naujų įžvalgų, ką klientai nori ar galėtų pirkti  
  • Nesuteikia priemonių nuolatiniam mobiliam ryšiui
  • Per žemas pritaikymo ir integracijos lygmuo
  • Socialinių tinklų funkcionalumas
  • Mikro-rinkodaros įrankiai
  • Pardavimo ciklo valdymas

Komentarų nėra: