2010-08-19

CRM nesėkmių rodikliai 2001-2009 m.

Michael Krigsman iš www.zdnet.com straipsnyje "CRM failure rates: 2001-2009" (CRM nesėkmių rodikliai 2001-2009 m.) surinko į vieną vietą konsultacinių kompanijų duomenis.

Trumpai:

  • 2001 Gartner Group: 50%
  • 2002 Butler Group: 70%
  • 2002 Selling Power, CSO Forum: 69.3%
  • 2005 AMR Research: 18%
  • 2006 AMR Research: 31%
  • 2007 AMR Research: 29%
  • 2007 Economist Intelligence Unit: 56%
  • 2009 Forrester Research: 47%

Straipsnyje Michael Krigsman bando išsamiau palyginti skirtingus šaltinius ir suvokti skirtingo interpretavimo priežastis.

Įdomu, kad 2002 m. buvo katastrofiškiausi CRM projektų sričiai, pasiekę 70% nesėkmių lygį, 2005 m. situacija gerėjo, o 2007 - vėl smarkiai pablogėjo.

Komentarų nėra: