2010-03-03

Barkley: "Klientų elgsenos matavimai prilygsta orų prognozei"

Prekinių vardų kūrybinė kompanija Barkley savo straipsnyje "Picking a winner" pateikia iškalbingus faktus:
  • tik 16% iš apklaustų 450 kompanijų mano, kad jų santykių su klientais valdymas (CRM) yra efektyvus ar ypatingai geras.
  • tik 6% iš apklaustųjų galėjo pasakyti, kad "puikiai" pažįsta savo klientus.
Kodėl CRM sritis tokia sudėtinga? Barkley manymu, taip yra dėl to, kad CRM siejasi su beveik visomis briaunelėmis įmonėje. Rinkoje, kur nuolat vyksta pokyčiai, integravimo ir koordinavimo veiksmai nebūna trivialūs.
Barkley tvirtina, kad asmeninis bendravimas su klientu nuo šiol - ne vizija, o realybė, kuri atsirado el.pašto dėka. Greitai prie šios realybės formavimo prisijungs mobilių komunikacijų galimybės.
Ir įdomiausias teiginys: "Klientų elgsenos matavimai prilygsta orų prognozei: kintamuosius sudėtinga paversti skaičiais, jie dažnai keičiasi, ir juos sudėtinga tinkamai įvertinti."

Komentarų nėra: