2009-06-20

Naujos CRM "profesijos"

CRM tradiciškai skiriamas trims srautams: pardavimams, aptarnavimui ir rinkodarai. Dabar, kai "SaaS" dėka CRM plinta su nauja jėga, išradingi vartotojai randa daugiau sričių CRM sistemoms "įdarbinti".

Rob Attard savo tinklaraštyje aprašo naujas CRM "profesijas":
  1. Konkursų valdymas. Valdoma ne pardavimo galimybė, o pardavimo rizika. CRM sistema konfigūruojama papildomam konkurso informacijos srautui.
  2. Labdaros teikėjų valdymas. Kadangi pardavimai šiuo atveju nevykdomi, sistema konfigūruojama ypatingai geriems santykiams palaikyti ir pritraukti į naujas programas. Naudojama stipri rinkodara, segmentavimas ir analitika.
  3. Ministerijų valdymas. Tinka politinio lobizmo ar religinių grupių atvejams. Pardavimų gali ir nebūti, bet būtinai kruopščiai sekami reikalingų "žinučių" perdavimai reikalingiems asmenims. Taip pat svarbu, kad ta pati žinutė nepatektų tam pačiam asmeniui du kartus.
  4. Reabilitacijos valdymas. Gydant žmones nuo netinkamo vaistinių medžiagų vartojimo, reikia kruopščiai registruoti visus naudojamus vaistus ir atitikti daugybę instrukcijų bei taisyklių.
Galima prigalvoti daugybę sistemų santykiams valdyti, kurios remtųsi asmenų ir organizacijų duomenų baze, teigia Rob Attard.

Komentarų nėra: