- CRM - tai verslo, o ne informacinė sistema. Todėl "normalios" CRM diegimo kompanijos turi visą biblioteką IT instrumentų ir retai apsistoja ties viena.
- Diegimas prasideda nuo įmonės procesų analizės ir projektavimo. Vėliau parenkamas IT instrumentas, kuris pritaikomas, modifikuojamas ir t.t. pagal unikalų verslo modelį.
- CRM informacinės sistemos (instrumentai) yra specializuotos: jos iš karto optimizuojamos kokiai nors vienai specifikai. Kurti universalias CRM IS - labai neoptimalu (brangu, sudėtinga ir rizikinga)
- Didelis CRM diegikas Skandinavijoje turi apie 200 darbuotojų. Verslas gana stabilus.
- Microsoft CRM nėra specializuotas, bet labai brangus. Vienintelė jo vertė (už kurią vertėtų sumokėti tikią didelę kainą) - galimybės panaudoti vidinį OS ir Office kodą programuojant specialias integravimo su MS Office funkcijas (vargu, ar Lietuvoje atsirastų bent tuzinas tokių projektų?).
Žymėjimo būdas darbų sąrašams, su kuriuo nereikia nei trinti, nei užbraukti
-
Labai patogu *darbų sąrašams* naudoti *žymėjimo būdą*, kurį naudojant
nereikia nieko trinti ar užbraukti viso įrašo. Kiekviena kita žymė padaroma
iš to pat...
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą