2013-06-30

Adobe paskelbė ketinanti įsigyti Neolane

Adobe perka Neolane
Žinutė, kad pasidavė Adobe - stipriausia profesionalios asmeninių kompiuterių programinės įrangos citadelė - pasitvirtino su kaupu. Dabar Adobe paskelbė, kad ketina įsigyti Neolane - interneto rinkodaros automatizavimo tiekėją. Neolane teikia pokalbių rinkodaros technologiją, suteikiančią organizacijoms galimybę kurti ir palaikyti asmeninius dialogus su klientais. Sprendžiant pagal šią naujieną, Adobe pasaulis, įvaizdis ir komunikacija artimiausioje ateityje turėtų pasikeisti iš esmės.

Kaip komentuoja Paul Greenberg, "rinkodaros technologijų įsigijimų tempas pritrenkia". Svarbiausi srities įsigijimai per pastaruosius 18 mėnesių:
  • Teradata įsigyjo Aprimo (dabar Teradata Applications) (2010 m. už 525'000'000 USD)
  • Oracle įsigijo Eloqua (2012 m. už 871'000'000 USD)
  • Microsoft įsigijo Marketing Pilot (2012 m., suma neskelbiama)
  • Salesforce įgijo Exact Target ir Pardot (2013 m. už 2'500'000'000 USD)
  • Adobe paskelbė ketinanti įsigyti Neolane (2013 m. 600'000'000 USD)
Esminis klausimas: kokį rinkodaros sprendimą naudojate ar ketinate naudoti Jūs savo CRM projektui? Prašom nedvejodami kreiptis konsultacijos į šios žinutės autorių.

Komentarų nėra: