![]() |
Adobe perka Neolane |
Kaip komentuoja Paul Greenberg, "rinkodaros technologijų įsigijimų tempas pritrenkia". Svarbiausi srities įsigijimai per pastaruosius 18 mėnesių:
- Teradata įsigyjo Aprimo (dabar Teradata Applications) (2010 m. už 525'000'000 USD)
- Oracle įsigijo Eloqua (2012 m. už 871'000'000 USD)
- Microsoft įsigijo Marketing Pilot (2012 m., suma neskelbiama)
- Salesforce įgijo Exact Target ir Pardot (2013 m. už 2'500'000'000 USD)
- Adobe paskelbė ketinanti įsigyti Neolane (2013 m. 600'000'000 USD)
Esminis klausimas: kokį rinkodaros sprendimą naudojate ar ketinate naudoti Jūs savo CRM projektui? Prašom nedvejodami kreiptis konsultacijos į šios žinutės autorių.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą