2013-03-12

Lietuviškas vaizdo įrašas apie CRM

"Pinigų karta" nudžiugino trumpu 3 min. 27 s. reklaminiu reportažėliu apie CRM. Vienas iš  2it CRM kūrėjų Tomas Jacevičius pataria klientams naudotis ryšių su klientais valdymo sistemomis.



Viskas būtų puiku, jeigu ne 2 esminiai netikslumai:
  1. Kodėl verta pradėti naudotis ryšių su klientais valdymo sistema? Tie argumentai, kuriuos išsakė Tomas (informacija saugojama, pasiekiama, galimybė ja keistis, pan.), yra iš esmės svarbūs bet kuriai duomenų ar užduočių valdymo sistemai, išskyrus CRM, kurios esminė funkcija - visiškai kita. 
  2. Kaip nuspręsti, ar įmonei reikia CRM sistemos? Argumentuojama, kad reikia bendravimo su klientais sistemos. Bendravimui su klientu reikia telefono, el.pašto ir pan. įrankių, bet ne CRM.
Visa kita - puiku, atrodo solidžiai, malonu žiūrėti.

1 komentaras:

CRM programa rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.