Svarbiausias CRM srities įvykis praeitą savaite, ko gero 2010 m. rugsėjo 8 d. vyko “Salesforce” organizuota konferencija “Cloudforce 2010 London".
Įdomiausi “Cloudforce 2010” teiginiai, faktai ir įžvalgos apie CRM dabartį ir ateitį:
- 22% interneto laiko naudojama socialinėms reikmėms
- Salesforce.com turi 82'400 mokančių klientų (neskaitant tų, kurie naudojasi paslauga nemokamai). Savo sistemoje turi 900+ parduodamų aplikacijų.
- Paslaugomis vienodai naudojasi visų kalibrų kompanijos, tiek pradedančiosios („statups“), tiek didžiausios pasaulio kompanijos (Dell, CISCO, Facebook, ...).
- Mark Benioff nuomone, mobilūs įrenginiai yra galingesni už kompiuterius, nes turi GPS ir fotoaparatus.
- Salesforce jau vykdo 10% Google tranzakcijų skaičiaus
Mark Benioff pabrėžė, kad senosios IT kompanijos dažnai naudoja "Cloud Computing" pavadinimą rinkodaros tikslais, neatitikdamos šių reikalavimų: efektyvumo, demokratiškumo ir ekonomiškumo.
Citatos apie „Cloud Computing“ modelį
- Mark Benioff mano, kad „Cloud Computing“ „...tai jau ne tik aplikacijos, tai jau - platformos. O įrankiai, pagaminti ant šių platformų – paslaugos“.
- „[“Cloud Coomputing“ modelio dėka] kompanijos galėjo sutaupyti 54% savo 3-jų metų TCO“. – IDC
- „Salesforce sunaudoja 90% mažiau energijos, negu tradicinė programinė įranga“ – Nucleus Research (skaičiuojant vienai tranzakcijai - RG)
- Idėja "pasiskolinta" iš “Facebook”.
- “Chatter” jau naudojasi 20'000 kompanijų, t.sk. Dell, Siemens, Nokia, Google.
- Su “Chatter” stebimos ne tik asmenų būsenos (”status”), bet ir dokumentai (įvairūs duomenys).
- Veikia realiu laiku bei su mobilia įranga.
- Pardavimo pokalbiai prasideda „Cloud 2” terpėje, t.sk. “Chatter”.
- Labai gražiai padaryta peržiūros sąsaja, kad nereiktų atsisiųti dokumento vien tik tam, kad įsitikintumėt, ar jis tas, kurio tikėjotės (veikia pan. į iPhone).
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą