Straipsnio santrauka lietuviškai.
Pagal AMR Research, pasaulyje CRM sistemoms kasmet išleidžiama 14 mlr. USD. Ar gali būti, kad esant tokioms didelėms apyvartoms dauguma projektų nepavyktų?
Gartner Group vertina, kad 65% CRM projektų patiria nesėkmę. The Meta Group siūlo praplėsti nesėkmių ribas tarp 55 ir 70%. Tai reikštų apie 9,1 mlr. USD išmestų į šiukšlių dėžę vien tik 2007-aisiais! 2012-ais šis skaičius pasiektų 14.3 mlr. USD.
Čia pateiktame tyrime buvo pasirinktas PARDAVIMŲ - didžiausias CRM segmentas, anot Gartner 2007-aisiais sudaręs 40,5% pasaulinės CRM apyvartos.
Straipsnyje teigiama, kad netinkamos CRM sistemos (įrankio) įsigijimas - greičiausias kelias į CRM nesėkmę. Pademonstravę porą pavyzdžių, autoriai siūlo tokias išvadas.
Straipsnyje teigiama, kad netinkamos CRM sistemos (įrankio) įsigijimas - greičiausias kelias į CRM nesėkmę. Pademonstravę porą pavyzdžių, autoriai siūlo tokias išvadas.
- Niekada nepirkti daugiau, negu reikia tuo metu. Dažnai pigesnis ir paprastesnis SaaS sprendimas gali pasirodyti vertingesniu, jei iš tikro adaptuotas ir naudojamas tų žmonių, kuriems ir turi tarnauti: pardavimų darbuotojams.
- Antra gyvybiškai svarbi pamoka yra ta, kad vadovai privalo suprasti, kokios rūšies pardavimams jiems reikia CRM įrankio? Vieniems gali reikėti kontaktų su sudėtingais sąryšiais valdymo, o kitiems - pardavimų proceso spartintuvo.
Galutinė išvada. Vadovams reikia preciziškai analizuoti savo organizacijas, ir realiai, koncentruotai ir tiksliai išsiaiškinti, ką jų pardavimų žmonės naudos ir iš ko sems naudą.
Straipsnio autoriai - http://www.salespush.com. Visas straipsnis (angl.k.) čia ...
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą