2008-11-26

"Infusionsoft" išplėtė asortmentą

Gavau pakvietimą į "Infusionsoft" "Black Wednesday" akcją, tad buvo proga pažiūtrėti, kas pas juos naujo.
Vėl nustebino, kad "Infusionsoft" - tai ne tik CRM. Teikia instrumentus ir plačias rinkodaros paslaugas. Taip ir pasivadino: "automated follow-up marketing". Štai produktų sąrašas:
  1. Rinkodaros automatizavimas
  2. Pagerintas kontaktų valdymas (CRM)
  3. Pardavimo pajėgų automatizavimas (SFA)
  4. e-prekybos sprendimukas
  5. Agentų ir partnerių programų valdymas
  6. Mokėjimai ir apskaita
Svetainėje yra daug "Baltųjų dokumentų" (White papers) ir sėkmės istorijų. Pateikiami tik užsiregistravus, suprantama. Kompanija pabrėžia savo komandos galimybes konsultuoti, aistrą kurti ne tik produktus, bet ir rinkodarą.

Vis dar "niežti nagus" patikrinti, kokios kokybės tie instrumentai. Pažiūrėti demo galima aprašius savo konkretų verslą anketoje (apyvarta, darbuotojų sk., kiek metų versle, verslo sritis, pan.). Gal nuo to priklausys ir kaina?

Komentarų nėra: