2008-08-05

Ne tik marketingistams: CRM

Kolegos iš "marketer.lt" rašo:

"Turbūt dažnas esate buvęs (-usi) situacijoje, kai darbai veržiasi per kraštus. Tiesiog nespėjate visko tvarkyti, atsakyti visiems klientams, kolegoms, nueiti į verslo sustikimą, paruošti pasiūlymo, sekti santykių eigos su žmonėmis, kuriems rašote ir t.t. Šiandien noriu padiskutuoti, kaip efektyviau galima valdyti santykius su klientais - “klientas visada teisus”. Tiksliau, kokią sistemą naudoti siekiant produktyvesnio bendravimo.

CRM (angl. Customer relationship management) turi įvairių apibrėžimų, pavyzdžiui, Wikipateikia pakankamai platų ir šablonišką. Trumpiau tariant, CRM, arba santykių su klientais valdymas, yra nukreiptas į klientą. Prieš ieškant CRM įrankio reikia apsispręsti, ar jo tikrai reikia (ar yra realus poreikis). Esu situacijoje, kai santykių kokybė su klientais (pažadų vykdymas) yra labai svarbu. Senoji Excel’io lentelė jau pradeda mirgėti, tad ieškau kažko patogesnio. Galbūt galėsite padėti apsispręsti."

Komentarų nėra: