"SearchCRM" ekspertų atsakymai vertinami kiekvieną mėnesį. Čia pateiktas populiariausių atsakytų klausimų sąrašas.
- Kaip motyvuoti skambučių centro agentus papildomiems pardavimams (upsell)?
- Paisruošimas apklausai dėl priėmimo į skambučių centro agento darbą: kokie įgūdžiai reikalingi?
- CRM produkto pasirinkimas: ar verslo sritys ir verslo tipai turi įtakos?
- Kaip "Microsoft CRM 4.0" integruojamas su "Microsoft Office"?
- Kokie yra pagrindiniai klientų poreikiai?
- Elgimosi linija tvarkant ir išsiaiškinant klientų skundus.
- Nepavykęs CRM: šešios pagrindinės priežastys, dėl kurių žlunga CRM projektai.
- Vidutinio kalibro CRM: "Siebel CRM Professional" ar "SAP Business One"?
- Skambučių centro streso valdymas: trys streso valdymo mokymų kursai.
- Kaip išlaikyti klientus lojaliais smunkančios ekenomikos metu?
Atsakymai (angl. k.) yra čia..., tik nereikia pamiršti, kad ne viskas, kas tinka privačios bendrovės "SearchCRM" klientams, tinka ir mums.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą