- Malonu, kad užsikrauna kartu su iGoogle. Visada po ranka.
- Nebloga sistemėlė, patogu susivesti "opportunities", iš karto sumuoja, yra daug laukų, kurios galima čia pat susikurti.
- Mažai įmonėlei, komandai ar asmeniniam naudojimui turėtų būti geras variantas.
"Etelos CRM" trūkumai:
- Prastai su lietuviškais šriftais; veikia, kaip į galvą šauna. Savarankiškai "išsigadina". Tada - "pameta" pavadinimus (nebegali sulyginti)
- Kartą "užsikirto" komentarai: kiek berašytum, po kelių eilučių pats "nutrina". Labai nemalonu.
- Nė karto nesuveikė ataskaitų generatorius (meta klaidos numerį ir žada pranešti adminui). Gal dėl to, kad naudoju nemokamą versiją?
Kitos pastabos:
- Atsinaujina lėtai, paprastai perkraunant naršyklę. Spustelėjus "update" nebūtinai suveikia iš karto (gali būti, kad laikui bėgant pataisys).
- Sėkmingo panaudojimo esmė: reikia susikurti verslo, proceso "šerdį", t.y. apie ką "suksis" verslas. Norint pasibandyti giliau, reikia konkretaus verslo analizės, bet galimybės tam tikslui yra numatytos: keli specializuoti laukeliai (produktas, daugkartinė/vienkartinė galimybė, pan.).
- Rinkodaros įrankis saugoja standartinių laiškų biblioteką. Labai "madinga" funkcija. Netestavau, nes mano el.adresai - kitur.
Sprendimas:
- Dar tebetestuosiu, tik neintensyviai.
- Dėl netvarkos su lietuviškomis raidėmis, laikau netinkamu rimtai naudoti (t.y. mokėti pinigus).
- Bandysiu kitus CRM.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą