- "Service Management and Marketing: A Customer Relationship Management Approach"
Christian Gronroos
John Wiley and Sons Ltd, 2000 - "Customer Relationship Management"
Francis Buttle
Butterworth Heinemann, 2003
Norintiems susipažinti, kaip CRM veikia praktikoje:
- "The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management"
Jill Dyche (former CRMGuru)
Addison Wesley, 2001 - "CRM at the Speed of Light: Essential Customer Strategies for the 21st Century
Paul Greenberg (current CRMGuru)
Osborne McGraw-Hill, 2004
Helmar Rudolph, "Diamond CRM" diegimo schemos autorius, primygtinai siūlo dar vieną knygą:
- "Total Quality Marketing"
John Fraser-Robinson
ISBN: 0749403896
Kogan Page išleido 1991 m., kai dar niekas nebuvo girdėjęs apie CRM terminą.
1 komentaras:
Įdomu, ar teko kurią nors iš šitų knygų pačiam skaityt?
Rašyti komentarą