Milijonines apyvartas darančiai "DMC Software Solutions" kompanijai yra vos 7 metai, o joje dirba tik 50 darbuotojų. Pagrindinės straipsnio mintys:
- Finansų krizė reikalauja pakeisti organizacijos pastangų kryptį nuo naujų verslų paieškos prie esamų išlaikymo.
- Norint efektyviau susigrąžinti klientus, reikia peržiūrėti klientų aptarnavimą.
- Pirminė CRM sistemos idėja buvo pagerinti klientų aptarnavimą, garantuojant reguliarius kontaktus, bei padėti pardavėjams efektyviau organizuoti jų kasdienes darbo užduotis. Nors principas išliko, CRM sistemos rolė pastebimai pakito, transfomuodama kliento aptarnavimo koncepciją.
- Modernios CRM sistemos turi plačias galimybes pagerinti produktyvumui, verslo komunikacijai ir efektyvumui. Kita vertus, dėl sudėtingesnių sistemų reikia daugiau investuoti į darbuotojų mokymus.
- Priimant teisingus sprendimus ir padedant kitiems galima augti net krizės metu.
"DMC Software Solutions" specializuojasi diegiant ACT!, SalesLogix CRM, Sage CRM ir Microsoft Dynamics CRM sistemas.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą