Paskelbti konkurso
CRM Idol 2011 nugalėtojai. Jais tapo:
Pagrindiniai teisėjai ir balsavimo taisyklių organizatoriai: Paul Greenberg, Brent Leary, Esteban Kolsky, Denis Pombriant, Jesus Hoyos, Silvana Buljan, Mark Tamis ir Laurence Buchanan. Tarp balsavusių dominavo vadybininkai ir įmonių vadovai, atitinkamai 29.9% ir 27.9%. Geografiškai balsuotojai pasiskirstė:
- iš Amerikų - 44,0%
- iš EMEA - 38,4%
- iš kitur - 17,6%
Įdomiai balsuotojai atsakė į klausimą "Mano įmonė naudoja šiuos CRM modulius...", jie pasirinko:
- Kontaktų valdymo - 50,5%
- Pardavimo pajėgų automatizavimo (SFA) - 49,0%
- Užklausų aptarnavimo (Help Desk) - 41,9%
- Socialinį CRM - 37,1%
- Rinkodaros automatizavimo - 36,2%
Rezultatas parodo, kad pusė balsuotojų, ko gero, vis dar painioja CRM su kontaktų tvarkymu, o trečdalis neskiria "Socialinio CRM" modulio nuo Soc.tinklų stebėjimo funkcijos.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą