- Pardavimo proceso sparta. B2C pardavimas paprastai greitas, kelios savaitės ar mėnesiai, o B2B - daug lėtesnis, paprastai trunka mėnesius ar metus.
- Sprendimo priėmėjų skaičius. B2C atveju dėl pirkimo nusprendžia vienas ar du asmenys, o B2B - gali būti įtraukiamas visas tuzinas ar dar daugiau.
- Pirkimo proceso paprastumas.
- Pasiteiravimų ("Leads") skaičius. B2C turi valdyti daugiau pasiteiravimų.
- Emocijos vaidmuo. B2C dažnai veikimas emocijų, o B2B - verslo sprendimų.
- Pardavimo vertė.
- Užsakymų vienodumas. B2B dažniau reikia pateikti specializuotą pasiūlymą.
Argi neturėtų taip pat skirtis ir pardavimų įrankiai?
Atsižvelgiant į 7-is išvardintus punktus, iškyla trys nuoseklios temos, reikalingos pasiremti renkantis CRM įrankį:
- Sparta. B2C atveju pasiteiravimai turi būti surenkami realiu laiku ir paskirstyti pardavėjams greitai, pradinis kontaktas turi būti atliktas per kelias minutes.
- Procesai. Nuoseklus ir pakartojamas procesas gali būti ypatingai svarbus B2C atveju. Visi dirba vienodai, o vadovai gali sekti rezultatus.
- Atkaklumas. B2C pardavimai vyksta labai konkurencingoje aplinkoje. Kad būtų sėkmingomis, B2C bendrovės turi turėti ilgalaikes tolesnių veiksmų strategijas.
Bus daugiau.
Apie stambių ir smulkių pardavimų skirtumus galima pasiskaityti straipsnyje: Moksliškai paneigti 10 pardavimo mitų
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą