"Verslo žinios" rašo, kad sutrikus "Gmail" darbui visame pasaulyje, gedimas buvo pašalintas per pora valandų. Gedimas buvo plačiai nušviestas žiniasklaidoje, o "Google" verslo klientų padalinio prezidentas Dave Girouardas tučtuojau aiškinosi nepatenkintiems vartotojams.
Nors bet kurioje įmonėje per metus įvyksta daugybė gedimų, apie tokį operatyvumą ir tikslumą pašalinant gedimus bei atsakingumą pasiaiškinti už sukeltus nesklandumus, milijonai vartotojų gali tik pasvajoti... Arba pereiti prie "SaaS" modelio. Ta pati išvada galioja ir CRM eksploatavimo praktikai.
Žymėjimo būdas darbų sąrašams, su kuriuo nereikia nei trinti, nei užbraukti
-
Labai patogu *darbų sąrašams* naudoti *žymėjimo būdą*, kurį naudojant
nereikia nieko trinti ar užbraukti viso įrašo. Kiekviena kita žymė padaroma
iš to pat...
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą