2013-03-27

Trečdalis Lietuvos įmonių pernai patyrė neplanuotų IT išlaidų

32% Lietuvos įmonių 2012-aisiais patyrė didesnes išlaidas informacinėms technologijoms nei planavo metų pradžioje, rodo UAB "Baltnetos komunikacijos" atliktos apklausos rezultatai*. Metų pradžioje numatytus IT biudžetų planus pernai įgyvendino kiek daugiau nei pusė – 55 proc. įmonių.

Neatitikimai susidarė dėl verslo plėtros arba susitraukimo, kintančio darbuotojų skaičius, neplanuotų gedimų arba gerų pasiūlymų IT paslaugoms bei įrangai*.

Panašu, kad dauguma šių priežasčių atkristų, jeigu įmonės plačiau ir kvalifikuotai naudotųsi debesų kompiuterijos paslaugomis, ypač - CRM.

2013 metų tendencijos atrodys* taip:
  • 28% IT biudžetus ketina didinti;
  • 34% nekeisti;
  • Kiti - mažinti, 6% - mažinti net dvigubai (dažn. 20%)

2013-03-23

Chatter taps Salesforce.com pagrindine sąsaja


Salesforce.com Generalinis direktorius (CEO) Marc Benioff skelbia naują revoliuciją. Jis pareiškė, kad Chatter taps pagrindine Salesforce CRM vartotojų sąsaja. Tai reiškia, kad Twitter ir Facebook suformuoti vartotojų įpročiai drąsiai ir tvirtai persikelia į verslo pasaulį.

Mark Benioff šį pareiškimą padarė kalbėdamas, Salesforce.com kampanijos Customer Company (Kliento įmonė) turo metu, Bostone (vaizdo įrašą galima rasti čia).

Ekspertai svarsto tokio drąsaus Salesforce.com sprendimo riziką.

2013-03-13

Sage atsikrato legendinio ACT! ir SalesLogix

Intriguojanti naujiena: Sage parduoda du CRM! Ne, ne sprendimus, o ištisus produktus, t.y. Sage parduoda savo legendinio ACT! ir SalesLogix linijas.

  • ACT! - tai viena seniausių ir populiariausių kontaktų valdymo programų.
  • SalesLogix - nedidelis ir nelankstus bet paprastas CRM, gana ilgai pardavinėtas ir diegtas Lietuvoje.

Pardavimo priežastis - Sage nusprendė, kad šie produktai neatitinka jų pagrindinio verslo portfelio. Kompanijos atsakingi pareigūnai tikina, kad pardavimai niekaip neįtakos Sage meilės CRM segmentui.

Dan Wilzoch, vyresnysis viceprezidentas ir generalinis Sage ACT! ir SalesLogix produktų direktorius sako: "Sage daug metų turėjo tris CRM sprendimus, skirtus skirtingiems rinkos segmentams ir klientų tipams, ir tai kėlė tam tikrą sumaištį."


2013-03-12

Lietuviškas vaizdo įrašas apie CRM

"Pinigų karta" nudžiugino trumpu 3 min. 27 s. reklaminiu reportažėliu apie CRM. Vienas iš  2it CRM kūrėjų Tomas Jacevičius pataria klientams naudotis ryšių su klientais valdymo sistemomis.



Viskas būtų puiku, jeigu ne 2 esminiai netikslumai:
  1. Kodėl verta pradėti naudotis ryšių su klientais valdymo sistema? Tie argumentai, kuriuos išsakė Tomas (informacija saugojama, pasiekiama, galimybė ja keistis, pan.), yra iš esmės svarbūs bet kuriai duomenų ar užduočių valdymo sistemai, išskyrus CRM, kurios esminė funkcija - visiškai kita. 
  2. Kaip nuspręsti, ar įmonei reikia CRM sistemos? Argumentuojama, kad reikia bendravimo su klientais sistemos. Bendravimui su klientu reikia telefono, el.pašto ir pan. įrankių, bet ne CRM.
Visa kita - puiku, atrodo solidžiai, malonu žiūrėti.