2012-07-04

Kodėl darbuotojai nevertina CRM?

Vykintas Arlauskas, „Blue Bridge Code“ direktorius, skelbia savo samprotavimus apie tai, kodėl darbuotojai nevertina CRM? Straipsnis prasideda liūdnu konstatavimu:
"Darbuotojai dažnai keiksnoja klasikinę ryšių su klientais valdymo sistemą (CRM), nes jos pildymas užima daug laiko ir nesukuria jokios vertės. Esą to labiau reikia įmonės vadovams, kad jie galėtų stebėti individualius vadybininkų ir komandos darbo rezultatus, tačiau nesuteikia galimybių naujiems pardavimams."

Straipsnio išvada: "Kad ir kaip žiūrėtume į darbą, didžioji dalis informacijos slypi dokumentuose: pasiūlymuose, sutartyse, sąmatose ir pan. Ir kai reikia greitai pasinaudoti dokumentuose esančia informacija, pavyzdžiui, sprendžiant, ar padaryti klientui nuolaidą, įvertinant duomenis apie anksčiau jam suteiktas paslaugas arba sprendžiant, ar gedimas yra garantinis, – įprasta paieška nepadeda. Tokiu atveju būtinos dokumentų valdymo technologijos."

Ar tikrai šiuolaikinė CRM sistema neapima visų čia išvardintų funkcijų?