2011-09-28

5 "Volvo" rinkodaros vadovo patarimai norintiems diegti CRM

"Galvokite plačiai, bet diekite etapais" John Johnston, Volvo Construction Equipment eVerslo rinkodaros vadovas (eBusiness Marketing Manager) dalinasi svarbiausiomis CRM diegimo pamokomis.



  1. Kai kuriate integruotą CRM strategiją visai savo organizacijai, galvokite apie tai, ką jau turite savo duomenų bazėje ir ką papildomo reikia sukurti. ... Tikslas yra naudoti CRM kaip papildomų duomenų šaltinį, o ne kaip esamo pakaitalą.
  2. Kitas žingsnis yra nustatyti jūsų svarbiausius tikslus ir pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) bei sinchronizuoti juos su savo CRM sistema, kad jūsų santykių su klientais kampanijos būtų išmatuojamos.
  3. Kai jau įsivaizduojate bendrą vaizdą, išbandyti jį su nedidele grupe žmonių, o tada paleiskite etapais kitiems.
  4. Supraskite, kad kai jūs diegiate savo CRM, ne viskas einasi taip, kaip norėjote iš pat pradžių.
  5. Jei susidomėjote CRM sprendimu, surinkite komandą, kuri apibrėžtų jūsų trumpalaikius ir ilgalaikius sprendimus. Išsiaiškinkite, ką galite ir ko negalite padaryti. Užduokite daug klausimų iš anksto, nes juos bus daug lengviau išspręsti, negu pradėjus įgyvendinti.

2011-09-21

Salesforce alternatyvos: 5 CRM paslaugos smulkiąjam verslui

PCWorld spausdina straipsnį  Salesforce Alternatives: 5 CRM Services for Small Businesses (Salesforce alternatyvos: 5 CRM paslaugos smulkiąjam verslui), kuriame pristato 5 CRM įrankius, kurie "neleistų Salesforce nužudyti smulkųjį verslą".

Žurnalo išvada: "Jei esate rinkoje, kuriai reikia visų CRM paslaugų, t.y. programos, teikiančios platų verslo plėtros paslaugų spektrą, pavyzdžiui, rinkodaros diegimo ir analizės, ataskaitų ir apskaitos integracijos, šalia pagrindinių CRM funkcijų, nesuklysite pasirinkę Zoho CRM, Landslide ar SugarCRM. Nišinės taikomosios programos, pvz., Insight.ly, Google Apps ir Stitch Labs puikiai supaprastins jūsų verslo darbo eigą, jeigu jau turėsite kitą adresų ir užduočių valdymo sistemą."

2011-09-14

Dreamforce 2011 gyvai

Geriausieji CRM srityje 2011 m.

DestinationCRM paskelbė 10-ąjį kasmetinį CRM rinkos lyderių apdovanojimą (ankstesni DestinationCRM apdovanojimai: 2010, 2008 ir 2008 pataisytas). CRM gamintojai buvo įvertinti funkcionalumo, kainos, bendrovės krypties ir klientų pasitenkinimo pjūviais. Šį kartą nugalėtojai ir 4 dėmesio vertieji finalininkai pateikti vienoje patogioje lentelėje.


Turint mintyje, kad šiuose apdovanojimuose be kitų rodiklių vertinama gamintojo apyvarta, verta atkreipti dėmesį į tokius mažesnius tiekėjus mažoms bendrovėms, kaip SugarCRM, Zoho ir Sage. Salesforce.com fenomenas - vis dar lieka be komentarų.


2011-09-07

Gartner teigia, kad išlaidos Socialinių tinklų palaikymo specifikai viršys 1mlr. USD iki 2013 m.

"Gartner Customer Relationship Management Summit 2011", kuris vyko kovo 14-15 d.d. Londone ir "Gartner Customer 360 Summit 2011", kuris vyko kovo 30 - balandžio 1 Los Andžele, Gartner pranašauja trijų metų sukrėtimą CRM srityje: socialinis CRM toliau eksponentiškai augs, SaaS taps nusistovėjusia praktika, salesforce.com perskirstys tvarką rinkoje, o konsultantai ir sistemų integratoriai ims pardavinėti savo programinę įrangą.

Gartner pranašystės išsamiau.
  1. Iki 2013 m. išlaidos Socialinių tinklų palaikymo specifikai viršys 1mlr. USD. 2012 m. CRM programinei įrangai bus išleista daugiau, kaip 12 mlr. USD, taigi išlaidos socialiniams CRM sudarys apie 8% (2010 m. sudarė 4%).
  2. Iki 2015 m. viena trečioji išlaidų naujai CRM PĮ įsigyti bus skirta SaaS. 2009-aisiais, 24% CRM PĮ rinkos buvo pateikta SaaS modeliu, 2010-aisiais šis skaičius viršijo 26%, paasugęs nuo praktiškai "0" 1999-aisiais. Gartner prognozuoja, kad iki 2015 m. 32% CRM PĮ rinkos bus pateikta SaaS modeliu. 
  3. Iki 2015 m. įšorinių CRM paslaugų pirmosios eilės tiekėjai investuos į savos gamybos CRM PĮ.