2011-03-30

Kaip išsirinkti gerą CRM tiekėją?

Kai CRM ir BPM sprendimų diegimo nesėkmių procentas varijuoja nuo 25% iki 80%, CRM ekspertas Simon Gantley dalinasi patirtimi, kaip reikia protngai rinktis CRM (Helpdesk, BPM) tiekėją. Jo manymu procesą reikia skaidyti į šias dalis:

Žingsnis 0: Susirašyti verslo tikslus ir apsibrėžti CRM atsipirkimo kriterijus
Žingsnis 1: Išplatinti prašymus pateikti pasiūlymus
Žingsnis 2: Kreiptis dėl demonstravimo
Žingsnis 3: Susirinkti nuorodas ir rekomendacijas
Žingsnis 4: Derėtis dėl kainos

Čia pat autorius paaiškina keturis pagrindinius CRM tiekėjų gudravimo dėl kainos būdus ir pateikia jo nuomone geriausių CRM gamintojų sąrašą.

Simon Gantley dirbo su didžiausiomis (Fortune 100) kompanijomis. Ar jo pasiūlytas algoritmas tinka mažoms ir visutinėms įmonėms?

2011-03-16

CRM sistemos atsigręžia į vartotoją. Pagaliau!

Intuityvusis "CRM" stilius, kurį "pagavo" Twitter ir Facebook inžinieriai, įkvėpe ne tik Salesforce.com, kuris pirmasis pristatė ir pateikė rinkai socialinę verslo platformą Chatter, skirtą įmonėms. Prie kylančios vartotojų įpročių bangos bando jungtis ir SAP, pasiūlęs analogą - SAP Sales OnDemand. Atkreipkite dėmesį, koks dėmesys skirtas vartotojo patogumui, jo darbui palengvinti.



Pagaliau net labiausiai užkietėję verslo analitikai susiprato, kad realūs realių CRM vartotojų įpročiai yra daug svarbesni už bejausmes logines schemas.