2011-02-23

SugarCRM + LotusLive ir ... jokių serverių!

SugarCRM susiintegravo su IBM LotusLive.
Dabar internetiniai susitikimai, aptarimai, dokumentų pateikimas ir naujinimas vyksta daug paprasčiau, negu buvo įprasta (filmukas anglų k.).

2011-02-09

Kas Jūsų CRM guru?

CRM bestseleris
Vienas autorititetingiausių CRM srities specialistų, knygos "CRM at the Speed of Light: Essential Customer Strategies for the 21st Century" autorius, "The 56 Group" prezidentas Paul Greenberg atskleidžia savo mokytojus. Straipsnyje Following on More Than Friday: The Ones Who Teach Me (Pratęsiant ne tik nuo penktadienio: tie, kurie mane moko) CRM guru surašė apie pusšimtį pavardžių. Žinoma, kad CRM - viena iš kompleksiškiausių sričių, todėl nesunku suprasti, kodėl Paul Greenberg savo mokytojų sąrašą suskaidė į 15 dalių.

Kaip atrodytų Jūsų CRM mokytojų sąrašas 2011?

2011-02-02

Testuoju "Logwith" CRM įrankį

Pasitaikė charakteringas pamokantis pavyzdys, kaip CRM naujokai bando patekti į rinką. Dalinuosi. Gavau pasiūlymą naudotis NEMOKAMU pardavimų CRM "Logwith". 

Iš karto patiko ir "užkabino" (privalumai):
  1. Platinamas per socialinius tinklus (mane "pasigavo" per "Twitter")
  2. Modernus, elegantiško dizaino, šiuolaikiškas ir gana patogus tinklalapis. Galimybė greitai ir patogiai prisijungti.
  3. Gerai nuteikė šūkis: "Free Sales CRM Made Easy" (kažkas pan. į "nemokamas pardavimų CRM, padarytas paprastai").
  4. Siūlomas visiškai nemokamai, kontaktų kiekis - neribojamas.
  5. Būstinė - Silicio slėnyje (technologijų sostinė - imponuoja).

Kadangi kultūringas dizainas sudomino, prisiregistravau. Gavęs slaptažodį, prisijungiau ir nustebau. Keista, bet pasijutau tarsi patekęs į kitą pasaulį. Trūkumai tuč tuojau nusvėrė tiek, kad nesinori imti net nemokamai.






  1. Pirmiausia į akis krito "bukas", neergonomiškas dizainas (visiškai kito stiliaus, nei pati svetainė). Mažos, sunkiai įskaitomos raidelės, neergonomiški puslapiai, "kampuotai" sudėliotos duomenų įvedimo anketos.
  2. Viename puslapyje - viena siaura funkcija. Tai reiškia, kad kiekvienam krustelėjimui reikės ieškoti meniu ir atsidaryti naują puslapį. Norėtumėt vairuoti automobilį, kurio valdymo skydelis pasikeistų perjungiant kiekvieną pavarą? 
  3. Be jokios fantazijos bukai sukonstruotos užklausų anketos. Gyvenant "Googlės" laikais siūlyti tokias senienas, sakyčiau, tiesiog nemandagu.
  4. Peržiūrėjęs visą meniu, neradau nė vienos "uogos", nė vieno malonaus išskirtinumo, nė vienos funkcijos ar "kabliuko", kuris parodytų, kad gamintojai pasidomėjo kokiais nors specifiniais vartotojo poreikiais (galimybės prisijungti per iPad - neįsikaitau, nes tai - viso labo techninė funkcija, kurią greitai turės dauguma CRM įrankių). 

Verdiktas greitas ir konkretus. Šiame amžiuje asmeninis darbo laikas ir ypač dėmesio koncentracija tampa ypač vertingais, brangiais, todėl neverta net prasidėti su tokiais atsilikusiais nuo realijų instrumentais, kaip "Logwith" CRM, net jeigu jie siūlomi visiškai nemokamai. Kita vertus, tai - labai vertingas pavyzdys panagrinėti pradedantiesiems, kaip neturėtų atrodyti CRM įrankis.