2010-08-27

2010 m. CRM rinkos lyderiai (tęsinys)

Be 2010 m. CRM rinkos lyderių CRM magazine skelbia CRM srities įtakingiausius žmones ir elitinius diegimus.

Įtakingiausiais 2010 m.CRM srities žmonėmis paskelbti 8 asmenys (vardas, pavardė, įmonė).
  • Marc Benioff, Salesforce.com; 
  • Bill McDermott, SAP;
  • Doc Searls, Berkman Center;
  • Brian Solis, FutureWorks;
  • Ray Wang, Altimeter Group;
  • Brad Wilson, Microsoft Dynamics CRM;
  • Michael Wu, Lithium Technologies;
  • Mark Zuckerberg, Facebook.
Elitiniai 2010 m. diegimai:

2010-08-25

2010 m. CRM rinkos lyderiai

CRM magazine paskelbė 2010 m. CRM rinkos lyderius.

(kategorija,
nugalėtojas,
artimiausias pretendentas,
kiti finalininkai)
  • Stambių įmonių CRM
    Salesforce.com,
    NetSuite
    Microsoft, Oracle, RightNow Technologies
  • Vidutinių įmonių CRM
    Salesforce.com,
    Sage
    Microsoft, NetSuite, Oracle, RightNow Technologies
  • Mažų įmonių CRM
    Salesforce.com,
    Consona
    NetSuite, Oracle, SugarCRM
  • Pardavimų automatizavimasSalesforce.com,
    Sage
    Microsoft, NetSuite, Oracle, RightNow Technologies
Ne, čia ne kopijavimo klaida. Sekanti kategorija atrodo jau šiek tiek kitaip.
  • Atvirojo kodo CRM
    SugarCRM,
    xTuple
    Compiere, Concursive, SplendidCRM
Bus tęsinys.

    2010-08-19

    CRM nesėkmių rodikliai 2001-2009 m.

    Michael Krigsman iš www.zdnet.com straipsnyje "CRM failure rates: 2001-2009" (CRM nesėkmių rodikliai 2001-2009 m.) surinko į vieną vietą konsultacinių kompanijų duomenis.

    Trumpai:

    • 2001 Gartner Group: 50%
    • 2002 Butler Group: 70%
    • 2002 Selling Power, CSO Forum: 69.3%
    • 2005 AMR Research: 18%
    • 2006 AMR Research: 31%
    • 2007 AMR Research: 29%
    • 2007 Economist Intelligence Unit: 56%
    • 2009 Forrester Research: 47%

    Straipsnyje Michael Krigsman bando išsamiau palyginti skirtingus šaltinius ir suvokti skirtingo interpretavimo priežastis.

    Įdomu, kad 2002 m. buvo katastrofiškiausi CRM projektų sričiai, pasiekę 70% nesėkmių lygį, 2005 m. situacija gerėjo, o 2007 - vėl smarkiai pablogėjo.

    2010-08-04

    Kodėl CRM sistemos varo pardavimų žmones iš proto?

    Ian Tomlin straipsnyje "Why CRM Systems Drive Sales People Crazy" ("Kodėl CRM sistemos varo pardavimų žmones iš proto") analizuoja ir aprašo svarbiausius praktinius CRM sistemų trūkumus pardavimo žmonių atžvilgiu, dėl kurių jos neatlieka savo pagrindinės - kliento analizės funkcijos. Autorius pateikia 14 įdomių įžvalgų.

    Apibendrinus, pagal autoriaus asmeninę patirtį, pardavimų žmonių atžvilgiu CRM sistemos prastai veikia šiose srityse:
    • Laiko taupymas - nesutaupo daugiau, negu iššvaisto
    • Nepateikia naujų įžvalgų, ką klientai nori ar galėtų pirkti  
    • Nesuteikia priemonių nuolatiniam mobiliam ryšiui
    • Per žemas pritaikymo ir integracijos lygmuo
    • Socialinių tinklų funkcionalumas
    • Mikro-rinkodaros įrankiai
    • Pardavimo ciklo valdymas