2010-05-26

CRM gali padidinti visos įmonės valdymo efektyvumą

Tieto Lietuva“ Telekomunikacijų ir media padalinio vadovas Mindaugas Butkus anoniminiame straipsnyje "Kelias į įmonės brandą – per ryšių su klientais sutvarkymą" teigia, kad darbas užsienio rinkose verčia Lietuvos įmones pereiti prie moderniai valdomų CRM sistemų ir primena pasaulines CRM tendencijas (žr. "Apie CRM" straipsnelius

p. M. Butkus iškelia įdomią mintį, kad dabar CRM diegimas "...tampa postūmiu atidžiau pažvelgti į įmonės veiklą, ją tvarkyti kur kas protingiau, identifikuoti silpnąsias vietas ir rasti sprendimus“, t.y. CRM gali tapti rakteliu visos įmonės valdymo efektyvumui padidinti. Be to, jo manymu, didžiausiu CRM diegimo iššūkiu "tampa personalo prisitaikymas dirbti su naujais įrankiais".

2010-05-12

CRM funkcijos

Chandan Kumar savo tinklaraštyje mėgina išvardinti CRM funkcijas.


Esminės (bazinės) CRM funkcijos
  • Ikipardaviminių veiksmų valdymas arba Rinkodaros PĮ
  • Pardavimų valdymas
  • Popardaviminių veiksmų valdymo PĮ
Integravimas su visais galimais taškais
  • Rankinis įvedimas
  • Intergravimas su el.pašto sistema
  • Intergravimas su telefono sistema
  • Intergravimas su interneto svetaine/portalu
Darbų eigos (workflows) 
  • Automatinis pasiteiravimų (lead) paskirstymas
  • Teritorijų valdymas
  • Pranešimų sistema
Ataskaitos ir analitika


Pabaigai Chandan Kumar primena: įsigyti visą CRM rinkinį gali būti ne geriausias variantas siekiant įsidiegti šią ambicingą aplikaciją, bet protingas etapinis diegimas tikrai padarys stebuklus!

2010-05-05

Kas naujo CRM rinkoje 2010 metais?

CBS Interactive organizuotame ir SAP paremtame nuotoliniame seminare "The Top Ten for 2010: CRM Trends and Forecasts" (10 pagrindinių CRM tendencijų ir prognozių 2010 metams), TechWiseTV ekspertas Jimmy Ray Purser pateikė šį naujienų sąrašą.

Kas naujo CRM rinkoje 2010:
  • Rinkodaros ir technologijos procesų surikiavimas
  • Siekti klientų paklausos naujose rinkose
  • Padidinti rinkodaros investicijų grąžą per efektyvumą
  • Puoselėti ilgalaikius pelningų pardavimų santykius
  • Pagerinti prekinio vardo suvokimą ir verslo įvaizdį
  • Kurti klientų lojalumą ir pripažinimą
  • Mažinti sąnaudas per integraciją ir automatizavimą
  • Padidinti pajamas iš naujų šaltinių
  • Pagerinti sąveikos su klientais universalumą 
  • Sekti potencialias galimybes, kad sumaniau priimti sprendimus