2009-12-16

Specialistai rekomenduoja knygas apie CRM

Norintiems susipažinti, kaip CRM teorija taikoma praktikoje, Graham Hill, nepriklausomas CRM konsultantas, rekomenduoja šias cvi knygas:
  • "Service Management and Marketing: A Customer Relationship Management Approach"
    Christian Gronroos
    John Wiley and Sons Ltd, 2000
  • "Customer Relationship Management"
    Francis Buttle
    Butterworth Heinemann, 2003

Norintiems susipažinti, kaip CRM veikia praktikoje:

  • "The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management"
    Jill Dyche (former CRMGuru)
    Addison Wesley, 2001
  • "CRM at the Speed of Light: Essential Customer Strategies for the 21st Century
    Paul Greenberg (current CRMGuru)
    Osborne McGraw-Hill, 2004

Helmar Rudolph, "Diamond CRM" diegimo schemos autorius, primygtinai siūlo dar vieną knygą:
  • "Total Quality Marketing"
    John Fraser-Robinson
    ISBN: 0749403896
    Kogan Page išleido 1991 m., kai dar niekas nebuvo girdėjęs apie CRM terminą.