2008-11-26

"Infusionsoft" išplėtė asortmentą

Gavau pakvietimą į "Infusionsoft" "Black Wednesday" akcją, tad buvo proga pažiūtrėti, kas pas juos naujo.
Vėl nustebino, kad "Infusionsoft" - tai ne tik CRM. Teikia instrumentus ir plačias rinkodaros paslaugas. Taip ir pasivadino: "automated follow-up marketing". Štai produktų sąrašas:
  1. Rinkodaros automatizavimas
  2. Pagerintas kontaktų valdymas (CRM)
  3. Pardavimo pajėgų automatizavimas (SFA)
  4. e-prekybos sprendimukas
  5. Agentų ir partnerių programų valdymas
  6. Mokėjimai ir apskaita
Svetainėje yra daug "Baltųjų dokumentų" (White papers) ir sėkmės istorijų. Pateikiami tik užsiregistravus, suprantama. Kompanija pabrėžia savo komandos galimybes konsultuoti, aistrą kurti ne tik produktus, bet ir rinkodarą.

Vis dar "niežti nagus" patikrinti, kokios kokybės tie instrumentai. Pažiūrėti demo galima aprašius savo konkretų verslą anketoje (apyvarta, darbuotojų sk., kiek metų versle, verslo sritis, pan.). Gal nuo to priklausys ir kaina?

2008-11-14

Tarpinė "Etelos CRM for Google Application" bandymo charakteristika

"Etelos CRM" privalumai:
  1. Malonu, kad užsikrauna kartu su iGoogle. Visada po ranka.
  2. Nebloga sistemėlė, patogu susivesti "opportunities", iš karto sumuoja, yra daug laukų, kurios galima čia pat susikurti.
  3. Mažai įmonėlei, komandai ar asmeniniam naudojimui turėtų būti geras variantas.
"Etelos CRM" trūkumai:
  1. Prastai su lietuviškais šriftais; veikia, kaip į galvą šauna. Savarankiškai "išsigadina". Tada - "pameta" pavadinimus (nebegali sulyginti)
  2. Kartą "užsikirto" komentarai: kiek berašytum, po kelių eilučių pats "nutrina". Labai nemalonu.
  3. Nė karto nesuveikė ataskaitų generatorius (meta klaidos numerį ir žada pranešti adminui). Gal dėl to, kad naudoju nemokamą versiją?
Kitos pastabos:
  1. Atsinaujina lėtai, paprastai perkraunant naršyklę. Spustelėjus "update" nebūtinai suveikia iš karto (gali būti, kad laikui bėgant pataisys).
  2. Sėkmingo panaudojimo esmė: reikia susikurti verslo, proceso "šerdį", t.y. apie ką "suksis" verslas. Norint pasibandyti giliau, reikia konkretaus verslo analizės, bet galimybės tam tikslui yra numatytos: keli specializuoti laukeliai (produktas, daugkartinė/vienkartinė galimybė, pan.).
  3. Rinkodaros įrankis saugoja standartinių laiškų biblioteką. Labai "madinga" funkcija. Netestavau, nes mano el.adresai - kitur.
Sprendimas:
  1. Dar tebetestuosiu, tik neintensyviai.
  2. Dėl netvarkos su lietuviškomis raidėmis, laikau netinkamu rimtai naudoti (t.y. mokėti pinigus).
  3. Bandysiu kitus CRM.